supermandy

Direktlänk till inlägg 19 maj 2011

Konfirmation

Av Amanda - 19 maj 2011 18:56

Hej Hopp Kära Vänner! Jag borde plugga men min hjärna har minsann redan tagit sommarlov, det kan min lärare Lena Kölle intyga. Igår när vi hade svenska satt jag och gjorde allt för att hålla mig vaken när Lena föreläste om Don Quijote, men det gick inte. Måste säga att jag gjorde ett tappert försök, fast nja det höll inte hela vägen. Lena kollade iaf på mig så sa hon, "Jag skulle egentligen föreläsa lite om Don Quijotes författare fast helt ärligt så tror jag att vi skiter i det och tar rast istället!" Allt pga mig, hoppas att klassen älskar mig nu(!). 


I lördags var det iaf konfirmation här hemma så jag tänkte visa dig lite bilder där ifrån. Jag har inte orkat redigera så många men här kommer iaf några redigerade och några utan redigering:

                            Så där! Hörs snart igen, PUSS

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 1 mars 2014 00:36

Blå kajal och slitet hår. Vem är du? Monstret på fritids. Jag minns. Kalla kårar. Jag vill helst slippa dig. Vill bevisa att jag duger. Förstår att Frida har prestationsångest, kan man vara fri från sånt i din närhet? Vem är du? Vem är ...

Av Amanda - 21 november 2011 19:40

Livet rullar. Allt rullar. Det rullar för att det måste. Jag skulle vilja sätta mig ner och gråta, men det finns det inte tid till. Allt måste rulla. Kroppen är inställd på ett zombie-mode där dagarna går på repeat. Jag måste vara stark. St...

Av Amanda - 24 oktober 2011 20:42

Fick för mig att det var dags att tänka tillbaks, fundera på vad jag håller på med och bestämma mig. Hamnade tillsist på bilddagboken. Bet mig i läppen och klickade mig fram till den jobbigaste sidan av alla. Det föll en tår, plus några till,...

Av Amanda - 23 augusti 2011 19:42


Man är bara 18 år en gång i livet så varför inte ta vara på den tiden. Livet flyter på som det ska och nu vill jag ut på äventyr. Jag ska göra spontana utflykter till vänner i andra orter, helst mitt i veckan, festa till tidig morgon eller kanske ren...

Av Amanda - 20 juli 2011 21:48


Rubriken för dagens datum skulle vara förvirring. Känns ungefär som om jag spatserar runt utan att hitta hem. Fast jag redan är hemma. Det var inte jag som skrek men plötsligt är det jag som är ”the bad guy”. Jag tror att jag är tillbaks ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards