supermandy

Direktlänk till inlägg 19 april 2011

Härlig dag

Av Amanda - 19 april 2011 15:09

Hej Hopp! Igår gjorde jag halkan i Olofström och fyfan va kul det var :D Kändes inte helt fel att få sitta i bilen och kör själv faktiskt! Hehe. Idag har jag kört min stadskörning i kstad, så som du säkert ha listat ut så är det nära nu. Jag är dock väääldigt nervös inför uppskrivningen..Men det ska nog gå bra.

 

Jag passade på att gå en liten runda inne i stan idag medan Per(körskolelärare) skulle köra ett ärende och jag hittade två par dösnygga skor:

    Fyller ju år på söndag och jag och mamma ska in till stan imorgon så med lite tur och en bra dag kanske jag kan få ett par iaf..hihi


Johan kommer snart hem ifrån Gbg, (GÖTT) senare ca. vid halv 7 ska jag bege mig till Stephanie för lite mys med tjejerna och lite vin! PUSS

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 1 mars 2014 00:36

Blå kajal och slitet hår. Vem är du? Monstret på fritids. Jag minns. Kalla kårar. Jag vill helst slippa dig. Vill bevisa att jag duger. Förstår att Frida har prestationsångest, kan man vara fri från sånt i din närhet? Vem är du? Vem är ...

Av Amanda - 21 november 2011 19:40

Livet rullar. Allt rullar. Det rullar för att det måste. Jag skulle vilja sätta mig ner och gråta, men det finns det inte tid till. Allt måste rulla. Kroppen är inställd på ett zombie-mode där dagarna går på repeat. Jag måste vara stark. St...

Av Amanda - 24 oktober 2011 20:42

Fick för mig att det var dags att tänka tillbaks, fundera på vad jag håller på med och bestämma mig. Hamnade tillsist på bilddagboken. Bet mig i läppen och klickade mig fram till den jobbigaste sidan av alla. Det föll en tår, plus några till,...

Av Amanda - 23 augusti 2011 19:42


Man är bara 18 år en gång i livet så varför inte ta vara på den tiden. Livet flyter på som det ska och nu vill jag ut på äventyr. Jag ska göra spontana utflykter till vänner i andra orter, helst mitt i veckan, festa till tidig morgon eller kanske ren...

Av Amanda - 20 juli 2011 21:48


Rubriken för dagens datum skulle vara förvirring. Känns ungefär som om jag spatserar runt utan att hitta hem. Fast jag redan är hemma. Det var inte jag som skrek men plötsligt är det jag som är ”the bad guy”. Jag tror att jag är tillbaks ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards