supermandy

Alla inlägg under mars 2011

Av Amanda - 29 mars 2011 17:07

Tjingeling! Jag har dö mycket att göra i skolan, vill bara kräka på det..mm synd det är om mig. Vi har iaf ett historia arbete som skulle vara inlämnat idag och gissa vad? Jag började på det idag, vilken gangster jag är Nåväl idag ska jag bege mig ner på gymmet för lite zumba, har inte varit där på två veckor..men jag har iaf dansat street dans och btw, vi är några som ska dansa på is showen i Osby 8, 9 och 10 april, kom och kolla på oss :D

Jag borde inte skriva här för jag har inte tid med det, måste plugga körkort så, PUSS!

 

Av Amanda - 23 mars 2011 15:52

Hej hej hallå! Min uppdatering är tyvärr inte så tät längre..fast att jag gjorde en ny blogg och allt. Lite dåligt! Meeeen, jag får faktiskt skylla på att jag har för mycket att göra så jag inte hinner med riktigt. Förra veckan var jag iaf i Idre Fjäll och åkte skidor så jag tänkte visa lite bilder där ifrån nu  

 

      Sådär, väldigt söta bilder! Nu ska jag åter gå till mitt pluggade sen ska jag övningsköra och därefter blir det dans! PUSS

Av Amanda - 8 mars 2011 17:08

Den här bloggens första inlägg, wooho! Det har inte hänt så mycket sen jag bloggade i lördags men men.. Igår färdigställde jag iaf min bild till utställningen vi ska ha på i skolan v12 (jag har skrivit v11 innan) och fotolärarna gillade den så de frågade om de fick använda min bild till affischen för hela utställningen, KUL :D Ni ska få se bilden såfort jag har hämtat hem den från skolan 


Nej nu ska jag plugga..kul. Sen blir det lite zumba och därefter BIG BROTHER! PUSS

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards