supermandy

Alla inlägg under maj 2011

Av Amanda - 26 maj 2011 13:08

Ledig idag, eller ja ledig och ledig. Hade ingen tyska och på samhällen skriver vi bara arbete, så ja jag skriver det hemma istället   Idag när jag skulle ut och gå med fia(hunden) tog jag på mina short som ja köpte för två år sedan och insåg att de satt jävligt tight. För två år sedan satt dem as löst och nu sitter de tihgt som ett korvskinn...uhh, blir man ledsen eller ledsen. KUL tänkte jag iaf och så sa jag än en gång till mig själv att jag borde banta..men sen gjorde jag som jag alltid gör. Försöker hitta på ursäkter till att inte banta och denna gången kom jag faktiskt på något bra, så tänkte att du säkert ville höra. Sätt dig ner och håll dig i bordskanten för här kommer det: Hellre lite såhär halv mullig och lycklig, än smal och tråkigerkänn att den var bra? Klart att man kan vara smal och lycklig också, eller jag kan inte det, men andra kan. Det jag menar är att vem vill äta barnmat som kissie? Eller vem vill inte äta någonting? Vem klarar sig utan godis? Vem klarar sig utan mammas mat?! Ja, inte jag iaf  Sådär nu fick du en föreläsning om varför du inte ska banta trots att shortsen inte passar! PUSS 

Av Amanda - 23 maj 2011 19:42

  Här är en bild på de otroligt snygga tröjorna jag och Eminem gjorde idag! PUSS

Av Amanda - 23 maj 2011 16:40

Tjabba! Dagens i-landsproblem är: Ska jag gå till gymmet och träna affro, eller ska jag skita i det? Jag borde gå dit med tanke på att jag åt en hel godis påse + rabarberpaj med vanlijsås i helgen, men affro är dö tråkigt..hum.


Nåväl strax kommer Eminem hit för vi ska fixa fan-tröjor till S!esta. Fan-tröjor till ETV givetvis. Dock fick jag precis riktigt dåliga nyheter om att Johan och de inte får gå in på campingen längre, vilket suger ganska hårt för jag och johan har redan köpt tält och madrass? Hoppas verkligen att det löser sig annars vet jag inte vad jag gör..

 

Av Amanda - 19 maj 2011 18:56

Hej Hopp Kära Vänner! Jag borde plugga men min hjärna har minsann redan tagit sommarlov, det kan min lärare Lena Kölle intyga. Igår när vi hade svenska satt jag och gjorde allt för att hålla mig vaken när Lena föreläste om Don Quijote, men det gick inte. Måste säga att jag gjorde ett tappert försök, fast nja det höll inte hela vägen. Lena kollade iaf på mig så sa hon, "Jag skulle egentligen föreläsa lite om Don Quijotes författare fast helt ärligt så tror jag att vi skiter i det och tar rast istället!" Allt pga mig, hoppas att klassen älskar mig nu(!). 


I lördags var det iaf konfirmation här hemma så jag tänkte visa dig lite bilder där ifrån. Jag har inte orkat redigera så många men här kommer iaf några redigerade och några utan redigering:

                            Så där! Hörs snart igen, PUSS

Av Amanda - 13 maj 2011 20:47

Vad finns det att säga. Kreta 2011 kan vara det bästa jag har varit med om i hela mitt liv! Det enda som har varit skönt med att komma hem är att man kan dricka vattnet ur kranen, annars finns det nog inte så mycket mer positivt med hemresan. Hade gärna stannat en vecka till! Vi bodde på chania kusten vilket innebär att vi befann oss i hamnen nästan varje kväll. Tre av kvällarna när vi var nere i hamnen kryllade det av engelska marinsoldater! Sjukt trevliga människor. Finns massor att berätta men det tar vi nog hellre IRL!

Här kommer lite bilder:

                  Ångrar ganska starkt att jag inte tog med min systemkamera trotsallt, för som ni ser är det inte jätte bra kvalitet på bilderna. Men men, minnen <3


Har nog inte mer att säga just nu än KRETA<3 mhm, önskar att jag aldrig åkte hem! PUSS

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards