supermandy

Alla inlägg under april 2011

Av Amanda - 19 april 2011 15:09

Hej Hopp! Igår gjorde jag halkan i Olofström och fyfan va kul det var :D Kändes inte helt fel att få sitta i bilen och kör själv faktiskt! Hehe. Idag har jag kört min stadskörning i kstad, så som du säkert ha listat ut så är det nära nu. Jag är dock väääldigt nervös inför uppskrivningen..Men det ska nog gå bra.

 

Jag passade på att gå en liten runda inne i stan idag medan Per(körskolelärare) skulle köra ett ärende och jag hittade två par dösnygga skor:

    Fyller ju år på söndag och jag och mamma ska in till stan imorgon så med lite tur och en bra dag kanske jag kan få ett par iaf..hihi


Johan kommer snart hem ifrån Gbg, (GÖTT) senare ca. vid halv 7 ska jag bege mig till Stephanie för lite mys med tjejerna och lite vin! PUSS

Av Amanda - 17 april 2011 20:05

Hej Kompis! Igår var det fest med tre underbara brudar, Emilia, Stephanie och Carro   Vi var först på junesco, som vanligt, men vafan det livade vid upp! Jag tackar alla som gjorde min kväll. Idag har jag kämpat ute i trädgården, har räfsat(?) bort pinnar ifrån hela gräsmattan KUL! Sen har jag övningskört hem till Johnssons där jag tog ett snack med Taxi-Rolles dotter  haha puss!

Ikväll ska jag glo på BB och äta något gott, och imogon kl 07.30 bär det av till halkbanan i Olofström!


Btw, idag är det exakt en vecka till min 18års-dag! PUSS

Av Amanda - 14 april 2011 20:38

Hej Kompis!

Skolan är lika dryg som vanligt och idag fick vi reda på att vi ska skriva ungefär väldens största arbete innan sommarlovet. Vi har typ 4 lektioner på oss att genomföra en undersökning och sedan skriva en granskning på det...KUL! Sen ska vi ha opponering. Jag kommer aldrig bli klar med detta, absolut inte så länge jag behöver plugga på körkortet.

 

Över till lite roligare saker. På lördag beger jag och pappa (+några andra gubbar) oss till Tyskland :D Sen på söndag blir det fest! Såå är det någon som är sugen på att hämta mig och emilia i lönsboda på söndag så får du gärna göra det! PUSS

Av Amanda - 13 april 2011 16:12

Hallå! Jag är ingen flitig bloggare, men det visste du ju redan. Nåväl, helgen var iaf händelserik. Jag och ett underbart gäng tjejer dansade på is showen här i osby. Vilket var riktigt kul! Vi dansade fre, lör och söndag. På söndagen blev vi sminkade av makeup artisten Tamara Torres Flores och fotade av Per Bökberg, vi blev även filmade av Per och av medborgarskolans Petra! Så videon ligger ute på fb men jag tror inte att alla kan se den, så ska se om någon kan skicka den till mig så jag kan lägga ut den där :D Annars kan du komma och titta på vår uppvisning på borgen den 28 april. Detta året ska jag vara med i fem danser vilket ska bli sjukt kul!

 

Nu ska jag sätta ihop sista bitarna i mina småbarns dans, för dig som inte visst är jag dans och affro-dans lärare i lönsboda, så jag ska dunka Katy Perrys låt Firework på högsta volym och sedan blir det träning! PUSS

Av Amanda - 3 april 2011 14:33

Hej! Jag hatar söndagar. Sitter hemma hos johan och försöker plugga och frågar du om det går bra så skulle mitt svar vara NEJ! Jag är så trött på skolan så jag vet inte vart jag ska bli av. Så fort vi är klara med ett arbete så kommer ett nytt...Ousch, välj aldrig samhälle om du inte vill plugga..

 

 Sen vill jag bara tillägga, utan att du tror att jag är emo, att jag känner att jag är trött på mänskligheten. Vissa tjejer (eller ja killar också för den delen) beter sig så illa så bara tanken på dem får mig att vilja spy. Det jag menar är att bara av att se en bild på en person så förstörs ju hela dagen. Kanske bara  är jag som känner så men idag räckte det med att logga in på fb så var hela dagen förstörd. Facebook. Ja, facebook. Jag kan även känna att det är ganska roande att kasta mig själv fram och tillbaka känslomässigt bara genom att klicka ett klick med pekfingret. Det bästa är nog ändå när människor som egentligen hatar varandra skriver små söta logginlägg där de helt plötsligt är BFF's. Ska jag hata eller älska facebook? Det är frågan.

PUSS

Av Amanda - 2 april 2011 17:23

Sitter fortfarande och väntar på johan, undra om han har glömt mig?!


Fördriver min tid med att läsa bloggar och då hittade jag en blogg som tillhör en tjej som heter Emilia, och jag måste säga att alla rubriker hon har i sin blogg få livet att verka fruktansvärt meningslöst. Hon skriver bland annat "Våren är den härliga tid då vi alla skyndar ut i det fria för att äntligen kunna inandas friska avgaser", "Först blev jag ledsen när bussen körde över min hund, men sen blev jag glad när jag fick veta att det var dolda kameran". Hennes blogg är annars väldigt djup och hon skriver fruktansvärt bra texter men jag mådde fan dåligt när jag läste hennes blogg! Nåväl, nu ska jag och ut köra MIN bil med pappa :D PUSS

Av Amanda - 2 april 2011 15:20

TJA! Igår träffade jag först emilia sedan begav vi oss till My på middag, där även Carro befann sig :) Emilia färgade mitt hår i går och mjaa, något hände för det blev typ ingen skilland? :s så jag måste helt enkelt färga håret igen..


Nu ska jag krypa ner under filten i soffan och glo på TV! Sen är det bara att vänta på att min kära pojkvän ska komma hem :) PUSS 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards